esmaspäev, 10. märts 2014

12.päev


Ei tea, mis jama see söömisega mul on?
Ei maitse üks, ega teine. Eelmine aasta Maltal seda muret niipalju polnud, seal olid portsud ainult liiga suured.
Tellisin kalasupi. Kalasupp on toit, mida ma igal pool proovin. Ma armastan kalasuppi, ma armastasin neljapäevasid :)
Nu ei taha ma vinguda, aga siinne oli kõige ... mittekõigeparem. Kes see paneb kalasupi sisse värsked herned ja tomatipasta? Supp oli tugevalt hapu, nagu kuum lurr räim- tomatis, ilma räimeta. Kalasupil peaks ikka ka kala maitse olema. Või selle lähedanegi. Lisaks oli ta kohe päris lurr. Batoonike maitsevõiga sinna juurde oli hea. Aga ma ei jäta jonni, kindlasti proovin siin veel, just kalasuppi. Äkki oli kokal paha tuju ...
Proovisin ka rämpstoidu ära, oli jah rämps.

Vastlasõidud käivad siin aastaringi, maksa ainult 30 eur ja roni kelku ja 2 km mööda asfalti ning munakive võib alata. Uurisin jalaseid, arvasin, need rauast ja löövad tuld. Oli hoopis hästi tihe puit. Kindlasti on selle kohta internetis materjali. Tundus, et inimestel oli lõbus. Mulle meeldis neid rohkem pildistada, kui ise sõita :)









Siit trepist sa va patune pead põlvedel üles minema, kui tahad õndsaks saada
74 astet


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar