pühapäev, 23. veebruar 2014

Veel kodus

alguspunkt
Tere jälle!

Peaaegu umbes- täpselt aasta tagasi alustasin ma pikka retke soojale maale, Gozo saarele Maltal. Kes oskas siis arvata, et sellele saabub ka järg. Hing muutus rahutuks juba detsembris, mõttes oli minna ikka jälle Gozole aga siis tuli meelde, et üks tuttav elab Madeiral. Kui ma selle saarekese Atlandi ookenis üles leidsin, pani ikka kukalt kratsima küll, eelmise aasta väga pikk reisimine oli juba minu jaoks liig.
Aga tahaks juba ruttu kevadet ja tagasi tulles on äkki Eestiski juba kevad :)  /Eelmisel aastal sain väikse tünga, kui märtsi lõpus tagasi tulin, oli siin ikka lumehang kurgulaeni ja  miinus20 / 

Tegelikult pole ju midagi keerulist, vajutad internetis OK ja edasi pead harjuma mõttega "tulgu-mis-tuleb"
Edasi- tagasi 6 lennukit ja jooksmist lennujaamades aga kui ma juba eelmine aasta hakkama sain, siis miks mitte ka sel korral? Seesama sõnaühend "miks- mitte" ja varemmainitud  "tulgu-mis-tuleb" ongi mulle taganttõukavaks jõuks. :)
Alguspunkt on fikseeritud pildil, koos aastatagusega, ülehomme varahommikul haaran oma sumadanid ja minek. Madeirast ei tea ma mõmmigi, vast ainult seda, et Hiiumaast natust väiksem. Ja mägi natuke kõrgem.
Miks jälle saar sai valitud? Ja nii pisike? ... Sest loodan paari- kolme nädalaga selle risti- põiki läbi käia.

Raimond



1 kommentaar:

  1. "miks-ka-mitte" ja "tulgu-mis-tuleb" on ühed mõnusad ja edasiviivad sloganid:) Minul üsna samad ainult vahele mahub 15 korda edasi-tagasi ümber- ja järgimõtlemist..

    VastaKustuta