reede, 28. veebruar 2014

2. päev

Vaade koduaknast
Täna on reede, pea kõiki eestlasi ootab 2 vaba päeva :)
Aga madeiralane pidavat töötama 10-12h päevas ja kuus päeva nädalas. kas see nii ka on, ei tea. Autod sõidavad küll koguaeg ringi, nagu oleks neil pidevalt asja kuhugi.

Dolce Vita, ehk magus elu. Selline kaubanduskeskus koos lisadega asub keset Funchali. Põhiliselt maa all, nii 3-4 korrust. Seal on suur- suur toidupood. Ja niisama shoppamine. Minu jaoks ka söögikoht, üks tore koht, kus saad omale ise portsu kokku panna, silma järgi. Silmad ju söövad! Ja jääb ära hirmujudin, kui segaste sõnade menüüga mängides sulle lõpuks lohemadu taldrikul tuuakse! Sõin eile supi, täiesti tavaline riisisupp kanaga, vürtsikas ja tummine. Tõesti oli hea. Soolabatooni hammustasin kõrvale ja maksma läks see 1.28. (ise kulbiga tõstsin ja sain ka selle sisu üle vaadata) 

Poes kaardiga makstes, s.t. 20 eur. on miinimum, kui tahad kaardiga maksta! Seega tuleb sularaha omada. Minu toidupoe arve pole veel saavutanud 20 eur.

Pelgan autot rentida, asi rohkem selles, et seda poleks ka kodu juurde kuhugi parkida. Mõttes olen ma seda liiklust vaadates juba mitu olulist kurvi ja laskumist- tõusmist läbi teinud. Olen juba valmis tormama sinna kaosesse. Vist! Suurem oht on hoopis  auto alla jääda, sest olen aastaid ainult autos istunudki. Ma ei oska jalakäiana elada ega mõelda!!!

Lühen kanariisisuppi sööma...


Homme on karneval



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar